Dostignite bolju popunjenost
U hotelijerstvu, Search Engine Optimization (SEO) se koristi kako bi se poboljšala vidljivost i promet hotela na svim online kanalima prodaje i time privuklo više potencijalnih gostiju.
Ključne aktivnosti koje su važne za SEO u hotelijerstvu uključuju:
Analiza ključnih reči – određivanje ključnih reči koje potencijalni gosti koriste prilikom traženja hotela i smeštaja, te optimizacija web sajta hotela za te reči.
Lokalna SEO – optimizacija web sajta hotela za lokalne goste kako bi se poboljšala vidljivost na ključne reči za upite poput “hotel u [grad]”, “smeštaj u [grad]”, itd.
Optimizacija sadržaja – stvaranje kvalitetnog sadržaja koji je relevantan i zanimljiv potencijalnim gostima, uključujući informacije o smještaju, lokaciji, aktivnostima u blizini i drugim uslugama koje hotel nudi.
Link building – stvaranje visokokvalitetnih linkova koji upućuju na web stranicu hotela kako bi se poboljšao njen autoritet i rang na internetu.
Prilagođavanje mobilnim uređajima – optimizacija web stranice hotela za mobilne uređaje, budući da sve više ljudi koristi mobilne uređaje za pretraživanje smeštaja i rezervaciju soba.
Ukupno, SEO je važan dio digitalne strategije hotela koji može pomoći u privlačenju više gostiju, povećanju prihoda i stvaranju dugoročnog uspjeha.